uitgaan!
Hoi , aan alle mensen die vrijdag avond geen examens meer hebben (of anderen die er even willen uit zijn) . Geen zin om volgende vrijdag es goe weg te gaan?
x
Davy en philip ik hoop dat jullie een beetje verstandig zijn en beseffen dat als jullie de volgende dag niet hondertpocent zijn wat voor een marteling het zal zijn om 10 uur in de auto te zitten !
Nog deze opmerking: als philip 100 keer uitgaat of drinkt hoeveel keer moet hij dan de volgende dag overgeven?
Mijn getuigen zijn: mijn toillet beneden, mijn toillet boven, wout zijn toillet, elk toillet op school, elk toillet op philip zijn kot,...
Vraag 2: Hoe aangenaam is het om 10 uur in een kleine ruimte naast iemand te zitten die net heeft overgegeven?
Ik heb er niets op tegen dat je weg gaat maar ik zou wel vragen dat je dan bij davy blijft slapen want andesr word ik zeker wakker als jullie toekomen zorg dan wel dat je ZEKER tegen 7u20 bij mij bent!!!
En denk toch nog eens na over mijn vragen!
ik ga de vrijdag gewoon uit zé, zal het makkelijkst zijn , voor de mensen die niet kunnen, we maken dat op een andere keer zeker goed! samen met die nog examens hebben
x
Laurens, akkoord, ik durf dan al eens een klein beetje teveel te drinken, maar ik kan gelukkig nog schrijven: toilet is met één L !
Natuurlijk zou het niet goed zijn als we dan uitgaan, het zal toch weer uit de hand lopen en 's nachts alleen bij laurens toekomen is natuurlijk ook maar raar...
Ik wil ook feesten..pff..
hoe laat spreken we af morgen? om 9 uur aan de bowling?